SET BERPANTANG IBUSURI


Set Berpantang ibusuri..
1. MANDIAN HERBA IBUSURI 50GRAM X 3 PCS
2. TANGAS HERBA IBUSURI 50GRAM X 2 PCS
3. TUNGKU BATU HERBA IBUSURI 750GRAM X 1 PCS
4. TUAM HERBA BAYI IBUSURI 50GRAM X 1 PCS
5. MINYAK TELON BAYI IBUSURI 15ML X 1 PCS


[RASA RINDU NAK BERPANTANG LAGI]
"Anak saya baru masuk 4 bulan. Saya suka bila anak saya memberikan respon yang baik dan sihat setiap hari. Bila masuk fasa berpantang, itulah fasa yang paling tak best. Tak dapat makan yang sedap, kena jaga makan, kena jaga cara berjalan, semuanya perlu dijaga.
Tetapi tahun ini saya rasa seronok pula berpantang. Kali pertama saya gunakan SET BERPANTANG IBUSURI. Memang boleh rasa kelainan bila bertangan dan mandi herba setiap hari. Badan lebih bertenaga. Bertungku pula adalah bahagian yang paling saya suka. Sambil saya bertungku, saya tuam kan juga tuan kecil pada perut baby. Hingga sekarang baby saya jarang kembung perut.
Bila waktu makan, RESEPI MAKTOK memang membuka selera saya. Kalau dulu terpaksa makan nasi dengan ikan haruan je, tapi baru ni saya berpantang dengan 6 resepi Maktok. Setiap hari Ibusuri membantu saya mengurus waktu berpantang dengan baik sekali.
Anda cubalah sendiri dan rasai sendiri mudahnya macam saya rasa smile emoticon
(Salma, Terengganu)
Ibu pada 3 orang anak.




Ibusuri ada petua yang praktikal untuk anda. Anda hanya perlu sapukan from BTONED SLIMMING GEL ini pada bahagian perut dan pinggang dan pakai BENGKUNG V SHAPED sepanjang hari. Dengan cara ini anda akan dapat mengawal kehendak beraya dan makan dengan lebih efektif.
Cubalah. Harga murah dan berkesan.

 

KLIK SINI UNTUK PESANAN