JUTAWAN PERNIAGAAN

MOTIVATE DIRI

Kejayaan Puan Kalavathy Rasalingam sentiasa beri saya inspirasi untuk terus melangkah, malah beliau tidak pernah lokek ilmu dan sering berkongsi tidak mengira agama dan bangsa. Saya kagumi nilai dalam diri beliau.

Ada orang yang berjaya di awal usia, kerana ilmunya. Ada yang berjaya di usia 40an. Pagi ini terinspirasi dengan kejayaan Ceo Samad Kinto . SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN KE 45 CEO, walaupun lambat ucap, saya silent follower ceo wink emoticon . Kejayaan Ceo menaikkan semangat saya.

Sahabat satu sekolah saya duluuuu, kini jadi owner product sendiri yang mana memang sebut sahaja dikenali, kejayaan yang beliau miliki adalah hasil usaha kerasa beliau tanpa putus asa. Dalam diam , i follow u dear, sangat terinspirasi dengan kejayaan beliau iaitu Honey Nasehah .

Saya mengimpikan satu hari nanti, saya tidak perlu pencen di usia 60 an, saya ingin hidup seperti Mak tok Atikah Ab Ghani dan legasinya . Jadi saya akan terus melangkah!

Ramai lagi yang berjaya , dan saya follow dari belakang, diam seketika dari fb bukan bermakna saya hilang dalam dunia, hahaha ... tapi diam untuk satu misi dan visi. Saya yakin sebab allah swt dah janji siapa yang berusaha pasti ada ganjarannya. Mereka ini dan ramai lagi sangat hebat, usahawan lain yang berjaya seperti Marziana Shukri , Hafiz Mansor Abe Nuddin , Faris Mahat , Cahaya Petunjuk dan lain-lain sahabat fb saya berjaya kerana mereka ada nilai tersendiri. (banyak nak tag.. )

Dengan izin allah swt saya yakin, saya kian menghampiri kepada sesuatu. Saya doakan sahabat -sahabat saya yang lain terus diberikan peluang dan kejayaan . Termasuk partner seperjuangan saya Muazam Nawawi dan pasangan sahabat saya Firdaus Ishak II dan Farahdila Rosli .


Terima kasih kerana anda semua Tuan/Puan sentiasa memberikan nasihat dan perkongsian hebat kepada saya dan kami semua. Teruskan berkongsi , walaupun ada yang tidak pernah bersua muka, tapi andalah inspirasi SAYA.
TERIMA KASIH daripada saya ,
Nooraini Ali .