UMMINANI: SELAMAT TAHUN BARU 2015

UMMINANI: SELAMAT TAHUN BARU 2015

Siapa berjaya baca sampai habis .. KOMEN "Saya dan kamu HEBAT"

Dulu saya hanya seorang penjawat awam beruniform biasa-biasa. Pergi pagi balik malam atau tak balik 24 jam.

Sekarang,saya masih penjawat awam, namun bukan biasa-biasa. Kini saya adalah penjawat awam dan juga usahawan bersahaja tetapi berbisa.



Akan datang saya ingin terus menakbur bakti kepada ramai wanita supaya bangkit berniaga.
Saya bangkit demi memenuhi keperluan keluarga, diri dan anak-anak. Kerana kami berhak seisi keluarga untuk merasai keseronokkan menjadi manusia bebas melancong dan memiliki apa sahaja yg kami inginkan.

Kami bebas bersedekah dan juga membantu lebih ramai orang yg memerlukan.

Sebulan saya full time surirumah dan menjadi usahawan, saya boleh lakukan. Anda bagaimana?(jika anda bekerja sebagai surirumah).

UMMINANI: Ingin tahu ?
Nak melancong percuma?
Pssst...rahsia.
Jangan AMBIK PEDULI!!
sms|wassap 012 4430338.
‪#‎Cantekmanees‬ ‪#‎teamcantekmanees‬