RAHSIA AURA PERNIAGAAN



RAHSIA AURA PERNIAGAAN

Saya sukakan ilmu, dan kalau ada kawan-kawan share di FB, bukan senang-senang saya nak register terus pergi. 

Saya akan scroll satu persatu apa faedahnya. 
Maka saya jumpa banyak testimoni ttg Rahsia Aura Perniagaan di FB Dms_Showcase Dan JajaKalam.
Saya search pula fb Coach Nooraizan Zie. Hati terpaut untuk tahu apa benda yang best sangat. 

So, saya register nama. Saya ajak kak Azilah Cantek Rich join. Dia register last minit untuk pergi yang percuma ni. 


10 hb saya skip kelas intensif membaca anak untuk ke sini. Memang tak dinafikan sangat bermanfaat.




Ini photo untuk kelas FREE 10 December 2014. 

Disinilah juga saya jumpa rakan-rakan baru networking saya.

Tidak habis di sini , saya register kelas FULL .
Kelas berlangsung pada 20 December 2014. 








Sessi pertama 20hb dec 2014



HELIZA HELMI dan Sumaiza (emcee)
 juga ada hari tersebut. 



Saya hadir bersama kak Azilah dan Kak Mia Nur Fia









KELAS FULL day ini memang padat dan best amat sangat.
Banyak nya ilmu yang masih tidak dipelajari untuk berkomunikasi dengan pelanggan.

Malah, teknik yang diajarkan membantu juga untuk anak-anak dan juga suami isteri. 

Subhanallah, luasnya ilmu allah swt yang masih tidak dipelajari.

Malah di dalam kelas ini juga saya bagai dilahirkan semula.
Saya ingat bahawa 2015, Umminani berjalan di satu lebuhraya yang kiri kanan nya ramai orang mengucapkan TAHNIAH atas kejayaan yang ditempa.

Dan saya juga belajar transfer energy tidak best dalam hidup kepada air yang akhirnya di tuangkan ke tanah. 

Allahurabbi.
Sepanjang kelas berlangsung, banyak lagi ilmu NLP yang dipelajari.

Syukur sangat dengan rezeki yang Allah swt aturkan kepada saya.

Balik daripada itu saya teruskan langkah ke 

TRAIN THE TRAINER.