KUASA MEMAAFKAN ORANG

Marziana Shukri
Mudah untuk kita mengucapkan saya minta maaf, namun berapa ramai sebenarnya benar benar memaafkan dari hati ?

Adakah hanya "ok saya maafkan" sekadar di bibir, namun dendam kesumat, sakit di hati masih membara?

jika situasi ini berlaku, sebenarnya kita hidup dalam kedukaan.

kita layak untuk hidup bahagia, gembira Tanpa dendam, tanpa sakit di hati.

saya suka dengan soalan ini
"bagaimana rezeki mahu datang kepada kita andainya diri kita sendiri tidak setle?"

Alhamdulillah dengan izin Allah RAP (Rahsia Aura Perniagaan) mendidik hati saya , diri saya menjadi Marziana shukri yang baru.

RAP merapatkan silaturahim persahabatan.

RAP menguatkan kebergantungan diri kepada Allah.

saya yakin & percaya, setiap peserta yang hadir sudah dipilih Allah..

saya suka,
saya gembira,
bila melihat insan2 ini hadir kelas RAP & ada yg berkata" Allah beri apa yang akak minta melalui kelas RAP ni"

ada yang berkata "Now akak faham, kenapa mar nak akak datang kelas ni"

Allah tahu siapa mereka
saya sayang mereka.

Saya sayang guru saya,
saya sayang sahabat saya.

satu rahsia mengenai RAP , ia bukan sekadar untuk perniagaan malah ia boleh jadi Rahsia Aura Perkahwinan.

Ramai yang pelik,
what happen to my husband?
kenapa romantik sangat sekarang ni..

ini lah rahsianya RAP