BILA SILAP SENDIRI TAK NAMPAK

Fuad Ahmad
Hilang Fokus punca kesilapan.
Bila silap Salahkan orang ITU lebih mudah.

Baru- Baru ni pergi joging, sempat la habiskan larian
2 kilo.sikit je kan.

Habis joging terus balik untuk sarapan.
Nak sarapan dulu takut termengah pulak.
Perut pun dah mula bunyi.




Masuk je kedapur tengok ada roti , tanpa pikir panjang terus masak air.capai roti dan jem.

Ambil sudu cedok jem sapu atas roti.lipat dua roti bismillah pun lupa baca.masuk dalam mulut tiba-tiba rasa lain macam.tengok expired date Baru lagi.
Maka keluarlah ayat mcm ni.

Ciss patut la masam..
Hampeh betul LA

Ni yang nak marah in
Sapo la hok letok bekas Asam jawa sebelah roti
Putus selera terus.dah la balik joging letih letih makan
Roti dgn asam jawa pulak.

Yang adabi ni pun satu yang buat bekas sama dengan jem roti tu kenapa?

Gerrrrrr senak kepala otak Extra masam pulak tu....
Pejam mata sampai nak kancing Gigi.

Silap sendiri tak nampak
Nampak silap orang je..kan..kan

Nampak tak silap siapa kat situ..

P/s

Adabi please lepas ni tukar packaging
Letak Asam jawa dalam tong spanar.

Labels: