2015 KINI TIBA

Subhanallah
Alhamdulillah
Permulaan tahun 2015.
Saya nampak dimana hala tuju saya.
Saya dan Mohd Muazam dah menampakkan jalan utk terus jalan 2015.
Biar apa juga yg berlaku Allah swt kan ada. DIA MAHA KAYA.
Maka, minta dan terus minta.

Sekarang bila suami isteri faham ttg beza PERCAYA dan YAKIN, maka mudah merealisasikan 2015.

Susah bagi kita.
Tak logik bagi kita.
Namun, sangat logik bagi Allah swt.

KERANA
DIA YANG MEMEGANG KESELURUHAN PENCIPTAAN
DIA MAHA KAYA
DIA MAHA PENYAYANG
DIA MAHA LEMBUT
DIA MAHA MENGETAHUI

Sama-sama kita doakan 2015 akan memacu kepada kejayaan kita semua.

*Bestnya hari ini saya Tinggalkan NOORAINI ALI dan saya kembali menjadi Ummi Nani yang BEST . Saya kembali ke dunia ini dgn apa yang saya rasa serasi dan MSS saya happy to be.

UMMI - seorang yang penyayang U -unik M- Mesra M-Menawan I-ikhlas
NANI

Insyaallah.
La tahzan
Umminani Official
‪#‎cantekmanees‬
‪#‎juzq30‬