Setiap masalah servis yang kita tawarkan atau setiap masalah produk kita .
Kita boleh bina storytelling.
Jadi pekara pertama perlu bina headline dan sokongan headline
(Pic kecik 1)
.������Nampak contoh gambar diatas itu
Jika ada 100 masalah dari produk dan servis anda dapatkah anda bayangkan berapa banyak storytelling boleh bina
Ok bila dah bina headline dan sub line .
Kedua nya bina konflik dan penyelesaian nya pula
Pic kecik kedua
Konflik dan penyelesaian konflik.
Bila time ini, ia seolah olah bila si pembaca membaca dia terasa " ini aku".
Maksud konflik dan penyelesaian kita nak create ada Mirror dari story itu.
Dan akhir sekali closing.
Closing ayat terakhir.
Ayat call to action nya banyak disitu.
Contoh ayat
Terima kasih bio seleza
Betullah apa org kata
Pm ke link
Dan setiap ayat call to action pastinya akan bawa org cepat bertindak.
Bawa pelanggan ke PM boleh ke wassap boleh.