[BILA KOLAM TIADA KELADAK]



Bestnya rindu suasana IMKK. 
Bila kita semua faham ttg kolam semuanya senang jer.rezeki senang masuk bila tak der keladak.

Apa tu keladak?
Keladak dlm hati kita ni mcm dengki,banyak sangat merungut,asyik tak puas hati jer..dan semua benda nampak negatif..awak nampak negatif..awak tarik pun negatif.

Tapikan.kalau awak berubah nampak semua baik je.awak sedang tarik benda baik baiknke dalam diri awak. Awak jadi lebih bersyukur tau. Awak sedar atau tidak setiap hari awak sepatutnya lebih banyak bersyukur drp mengeluh.

Tak percaya.cuba awak list kan..surprise tau.maka tak der la lagi awak nak menrungut tak hbs2. Maka,sikit sikit keladak di kolam awak akan hilang.sebab awak hari2 bersihkan dengan selawat dan zikir. Tak percaya? Awak nak lagi tenang?

Tips lagi. Malam ni sebelum tidur awak maafkan semua orang dan niatkan esok awak akan bagi banyak manfaat kpd orang lain. Dan lagi,mula esok awak sedekah banyak-banyak. Kita semua kaya tau.tahu tak kaya apa.kita semua kaya jiwa. Sekurang kurangnya sedekah alfatihah kpd org2 yg kita sayang dan niatkan utk kebaikan semua.

Bila kolam tiada keladak.hati jadi baik semuanya mengalir laju.bersih jer..! Kita semua suka bersih kan?