AKU YG SEKARANG ; BUKAN AKU YG DAHULU


[AKU YG SEKARANG ; BUKAN AKU YG DAHULU]

Masa berlalu sat jer kan.. Tahun 2013 dah masuk bulan oct. Sepanjang tahun 2013, banyak perubahan dalam hidup ini. kalau dulu buat apa pun mesti was-was,sebab hati tak yakin pada pencipta.

Kalau dulu rasa,aku mesti kerja gaji besar, aku mampu bahagiakan org sekeliling aku. Sebenarnya tidak. Baru sedar...hish..hish dah 28 tahun. ..alhamdulillah ALLAH S.W.T masih sayang.

Bahagia ker berjawatan tinggi,pangkat dan hujung bulan pegang duit ribuan ringgit,namun sekelip mata pendapatan itu hbs dgn bayaran sana-sini. Rupanya ada sesuatu lebih membahagiakan. Anak-anak. 

Rasa sangat bahagia bekerja dgn anak-anak di depan mata.alhamdulillah. Itu bukan bermakna pen dan buku ditinggalkan. Lebih bahagia lagi restu suami sentiasa bersama. Ini namanya kasih sayang yg di cari. 

Sebenarnya wpun rasa bahagia..masih mencari jalan2 membahagiakan orang lain..doa2 hari ini ada orang yg ingin kami bantu muncul dgn restu dan izin dr ALLAH S.W.T. 

Hari2embaca kata2 inspirasi dr buku kecil nota inspirasi Prof muhaya.

"kita bahagia bila kita membahagiakan orang lain. Isteri yang tak bahagia,cuba lihat adakah hari ini kita tutup aurat sempurna utk mendapat kasih sayang ALLAH S.W.T dan kasih sayang suami? Suami sayang bila ALLAH S.W.T sayang"

Jom sama2 kita perbaiki diri semoga hari2 kita lalui mendapat redha -NYA.



-Umminani - 
https://www.facebook.com/umminani