Jumpa jurulatih kawad --aniversary 4thn masuk polis


Jemputan rumah terbuka jurulatih kawad dan keluarga ke rumah baru di PULAPOL KL...cantik sangat kuarters baru ini..luas dan selesa..Alhamdulillah dapat jumpa En Jamal dan keluarga. 

En Jamal adalah jurulatih khas platun 1 masa Ummi rekrut tahun 2008. Hehehehe masa mula2 masuk rekrut dulu xtau pun nak kawad..ada ke kawad, kaki kanan tangan kanan..hehehehe dah mcm kartoon...

Sekarang dah pandai sikit dah..(kalau tak , tak tamat la latihan kan)...
Terima kasih kat En jamal atas  usaha mengajar kami semua..hehehe

Ucapan tahniah juga kat En Jamal dah dapat sarjan...murah rezeki..alhamdulillah..

Masa tamat rekruit...kempis2 jek.. ;)
Bersama En Jamal Ali dan Isteri
Redha je la kakak ambik gambar, gambar ibu dia x masuk...

Semoga persahabatan ini kekal sesama kita..
Amin..

pss: kak yanti peramah...opss cikgu mestilah kan...

http://yantimatisa.blogspot.com/