BISKUT RAYA

Sedar x sedar dah masuk 17 hari berpuasa kan..salam ramadhan. Dalam mengejar kemeriahan sambutan 10 mlm terakhir ni , ini juga la masanya nk sibuk2 buat kuih raya. Hehehehe dalam badan x berapa nk sihat ini sempat juga la buat kuih raya 2 jenis dah siap..buat pada malam sabtu lepas 4/8/12 sehingga jam 2pagi..heheheh tu nama biskut conflakes ..dan ahad pagi tu sempat buat biskut badam..hehehe kata Mr suami, sedap biskut tu, rasa mcm almond london sikit2. Bangga juga la kan sebab dah lama x buat kuih ini..hehe ye la tahun 2010 masa tu sibuk nk bersalin dah pun..gambar? nanti2 upload..biasa la camera xdan nak transfer gambar..heheehhe....

~bye-bye~