Pulau Lagenda/ Langkawi

Pulau Langkawi - 26Jun 2012. Bertolak sewal pagi jam 0600am dari rumah mak..naik feri ke Langkwi jam 0700 pagi..awal kan...Masa nak naik kelakar, Mustaqim cakap , "kut...kut..."..la rupanya takut dgr bunyi feri ...Hinggakan dia berlari nak balik...hahhaahha macho tapi jiwa kecik..Dah berada dalam feri, jauh sikit jalan..dah okay....alhamdulillah...kalau tak..fuh penat nk melayan..

Kami hanya p Underwaterworld shj. Ye la dah pusing habis Langkawi ni, tak tau dah nak p mana.
Fees nak masuk  RM28.00 , mustaqim bawah 2 tahun free...untung2x.

~Potret Keluarga~

~ Potret kami sekeluarga~

~ Banyaknya ikan~

~ Anak dan abah bila bermesra..hehehe~

~Gaya melompat..pandainya dia...mi..mi..pat mii..., rupanya nk lompat...kelakar budak kecik nii~

~Mr Suami yang segak bergaya~

~Pasangan sejoli...~

~Nak bergambar, aduhhh anak sapa la ni..dah la panas terik tapi sanggup bergaya~

~Di tepi Pantai Chenang...sementara menunggu Undewater WorlD buka jam 1000pagi~

Dah jalan2 kat Underwaterworld, kami terus ke IDAMAN SURI..semua tahu kan kenapa ke sana..mesti la shopping pinggan mangkuk... apa lagi Mr Suami pun kaki pinggan mangkuk, katanya pilih je nk yng mana..maka..teng..teng..tenggg....

Pilih Set Correll bunga merah..opsss xdak gambar.. ambik yang x dak set cawan RM330.00(2 set) ..dan Corningware Correlle baru RM475.00... habis shopping di Idaman Suri, kami makan dulu...dekat Restoran Nelayan Penarak..

Sambung shopping di Haji Ismail Group...saja jejalan....survey set Correll yang sama..tup..tup..tup harga nya RM 389.00 fuhhh beza harga RM60.00 ...so, kalau nk shopping p la IDAMAN SURI... MURAH!...

X banyak coklat beli..kalau beli pun bukan nya makan sangat pun... and Mr Suami beli 1 beg troli POLO...untuk kegunaan Mr Suami kalau outstation..bergaya la sikit dan senang simpan barang..

Kami sewa kereta MYvi RM50.00 je..murah kan...isi minyak RM20.00 pun x luak  pun..kalau tahu isi RM10-15 je kan...rugi sikit...sbb minyak banyk lebih dalam tangki...

Kami bertolak balik feri jam 5.00ptg ..bukan apa kami lepak di Dataran Helang pun kat sejam. Sempat la kami anak beranak berposing2 dulu...Mustaqim la suka tgk "air..airr...."...

Sekian , harap nanti ada rezeki dapat berjalan2 di tempat lain pula...insyaallah.