Sehari di PENANG- Part 1

Perjalan ke Pulau Pinang dengan menaiki feri. Saja je sebenarnya nak bawa Mustaqim dan keluarga lain merasa angin laut. Sesekali naik feri best juga. Kebetulan dapat duk bahagian depan pula tu. Alhamdulillah.Tapi masa ini Mustaqim baru bangun, tu sebab tgk muka dia mcm tu. 


Gambar kat bawah ini adalah masa petang di tep laut makan rojak dengan ABC. Kata suami..mmg org Penang cari duit, tak sedap langsung dah la mahal. Rojak pun sama..takpa la anggap je rezeki..tapi lain masa..x p dah kot kat tepi laut area Queensbay ini(area jeti Pulau Jerejak). Yang betul-betul kat Queensbay x tau la x p pun..lalu je situ..


Masa duk ambik angin di sini, Mustaqim suka tengok kapal terbang.Heheheh suka tengok anak bujang ini dah pandai layan benda-benda disekeliling dia. Alhamdulillah.
Bye.