~My Hero~

Enrty hari ini tajuk, My Hero... Memperkenalkan seseorang hari ini, ini adalah suami saya , nama Muazam..heeeh kerja? tengok je baju dah tau kan kerja apa..xpayah nak explain lagi..
Ini masa OPS Sikap ke 25 Tahun Baru Cina. Masa ini suami kena penugasan luar ke Utara..(masa ini juga la membujang selama 10 hari..) tapi xterasa sangat pun sebab dah biasa...inilah lumrah kerja, sekejap je..

 Ni gambar masa Ops Sikap Hari Raya Aidilfitri tahun 2011.. Masa ni kena naik chopper ke Utara. yang bestnya saya dan Mustaqim dapat lemang dari Perak..heheeh syukur alhamdulillah.
Raya tahun 2011 ni la kami tak balik kampung Perlis..tapi first day raya lari balik Muar jap-Parit Sepayung umah tok..ehm...
Story mory apa lagi ye...itu je la kot.
Nanti jumpa lagi ye..
Wassalam



Labels: