Dinner Di Anggerik Lodging

Nak update entry hari ini tapi tak tau nak cerita apa..ehhehe ni je yang saya dgn 'abang sayang'(nk gatal jap)..makan untuk makan malam. Western la konon kan...sebenarnya kami dah tak tau nak makan apa. Jadi kami pun pergi Tesco, eheheh belilah ayam Marsalla. .

Heheheh kami hari-hari duk di USM ni makan nasi kandar, teringan nak makan dirumah, tapi almaklumlah duk sini mana ada dapur. Hari-hari beli makanan. Ada yang sedap okay la..yang tak sedap tu yang bosan.
Tak sabar nak balik rumah jumpa 'buah hati' hehehe siapa lagi MUSTAQIM ler..

Okayla, alhamdulillah dapat makan juga. Nanti balik kampung nak makan mak punya masakan. Terutama yang mak masak, gulai batang pisang..

Dah tulis entry, so cukup dulu..nak sambung stdy..

WASSALAM..