Lama xupdate...

Aku agak sibuk sikit kebelakangan ni..start bulan 4. apa tidaknya sebulan dlm bulan 4 aku cuti exam,ye la kawan2 dah hbs deg..aku baru nk merangkak..tapi xpe,yg penting aku tetap beajaq.. ni baru nk relax sikit...sikit je la...adusss


30/4/2011 anak masuk wad seminggu juga la..sebb nya jangkitan kuman di paru2.apa lagi pastinya berumahtangga di H. Serdang la untuk beberapa hari.tiba2 anak xsihat lagi dapat tau kena p kursus pulak 3/5..alahai..nasib menyebelahi aku..mak dan ayah mai dari kg,tolong jaga anak di H. Aku terpaksa p kursus sbb ni melibatkan kerjaya aku.. seminggu di ward , anak aku keluar H(6/5/2011)..


kursus selama 2 minggu last pada 13/5/2011..penat juga ..bukan apa memikirkan anak lagi.kursus pun gitu2 jek..tapi best juga dapat jumpa kawan2 satu platun..skuad3/2008. 15/6 ahad..alkisah k.jue skuad mate tel, yg nama aku ada kena p kursus lagi..alahai..kursus2..nasib baik di Cheras je..okay la juga kan.Aku ulang alik jek..ahahah lantak la..bukan wajib pun duk dalam tempat penginapan.hehehe aku ni buat kepala sendiri je,sbb bagi aku..apa2 hal aku juga kena tanggung sendiri..opss aku dan keluarga..so,al-kisahnya lantak apa org nak cakap!!


kursus hbs 27/5/2011 horeyyyy...mulalah kena bangun pagi2 pergi opiss..xpe..sini pun ku kadng2 agak kebosannan..aku kerja okay la,boss mmg okay..tapi satu jek..aku xde klik kerja..mmg arr kita pegawai,nak tapi bosan juga kalau sorng2 di pejabat kan..heeheh anyway i love my own office..rumah aku di siang hari..xsiapa ganggu!! I like!!