Keceriaan Hati ~ Penghilang Segala Penat vs Duka...

Inilah pengubat hati,penambah perasa..hehehe sekejap je dah besar kan...Betapa nikmatnya ciptaan Allah s.w.t kerana memberikan aku peluang menikmati indahnya menjadi ibu...Aku pasti tanpa kehadiran anak ini di sisi pasti amat dirindui..Adusss..jiwang lak... Mustaqim dah pandai makan..ehm..sebagai ib aku rasa x ramai ibu buat macam aku...nak tau apa dia?? Mustaqim x selalu  makan bubur  nasi tau..kalau makan pun mesti dia luah balik..Akhirnya...aku bagi dia makan capati bersama mushroom soup..selera dia makan..Tengoklah betapa cerianya bila perut dah berisi...heheh...
Ha ..ini lagi pakaian favourite..bila pakai je costume ini ..ehm..dia xnak tido..semangat spiderman agaknya..kesana sini xlarat nak kejar...Hari ini first time pakai baju ni p Giant..ahahaha salesgirl dan public yang nampak dia semua tengok jek..yang tak tahan..mula la Mustaqim ni tersengih2 bagi respon..ahaha..yang minat dia tu semuanya ladies..ahahaha makin suka la Mustaqim niii...Alhamdulillah kerana Allah s.w.t memberikan aku anugerah yang sangat berharga ini...syukur pada-Mu ..