Kisah Burger


Setiap hari balik dari kerja,rasa bosan nak makan nasi . Sebabkan adik aku suka makan burger,mula-mulanya kami beli burger yang di jual depan nursery anak aku-Mustaqim. Sedap...!!! Malam berikutnya, nak beli lagi al-maklumlah sedap...tengok-tengok tutup pulak...Okay, cuba lah di gerai yang nampaknya macam best, sebab ramai orang beli... U-turn kereta,stop...hehe "kak, burger ayam 3 ye.." "ehm, murah juga RM 2.00 je...okayla tuh..." "Kak, dah siap." "Okay, terima kasih...." ..Balik umah. Sampai di rumah, apa lagi..kami pun buka la ..mesti bestkan...lalalalalaallaa....adik" ehm lain mcm je bau dia.." aku pula buka bungkusan burger tuh..."ehmm...mcm budak darjah satu punya burger, adusss rugi dah RM6.00" Malam esoknya aku ngan adik buat sendiri burger adik," ni baru best,semua lebih yee..sedapp..bau pun dah kenyang..bukan ssh nk buat pun"..aku pun dengan seleranya buat la 2 biji untuk diri sendir,haloba!!!!ahakkk..x habis..apa lagi..aku paksa adik aku makan..."makan,makan..jgan membazir"..hehehe sekarang nak makan burger baik buat sendiri...orang jual kat luar tu hanya kaut untung jek... hasil air tangan makan rasa lebih kenyang dan paus..alhamdulillah..